با تلوبیون همزمان در مسابقه تعاملی «دو به دو» شرکت کنید : بلاگ تلوبیون
روابط عمومی

با تلوبیون همزمان در مسابقه تعاملی «دو به دو» شرکت کنید

همکاری تلویزیون تعاملی تلوبیون با مسابقه شبانه شبکه دو سیما

کاربران تلویزیون تعاملی تلوبیون می‌توانند در جدیدترین مسابقه تعاملی این پلتفرم، به شکل همزمان در مسابقه «دو به دو» شرکت کنند و شانس برنده شدن جایزه ویژه این مسابقه را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، مسابقه «دو به دو» با اجرای علی مرادی و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی هر شب روی آنتن شبکه دو می‌رود و کاربران تلوبیون می‌توانند به شکل همزمان با شرکت‌کنندگان داخل استودیو، در این مسابقه شرکت کرده و شانس برنده شدن جایزه ویژه یک صد میلیون تومانی را پیدا کنند.

دو به دو مسابقه‌ای بر پایه اطلاعات عمومی است که شرکت‌کنندگان آن اعضای خانواده هستند و در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود. در هر قسمت، جایزه ده میلیون تومانی به شرکت‌کننده برگزیده اهدا می‎شود و در نهایت یک خانواده یا گروه به فینال راه پیدا می‌کنند.

فینالِ فینالیست‌های این مسابقه، دوم اردیبهشت (شب بعد از عید سعید فطر) برگزار می‌‎شود و طی آن برنده جایزه ویژه صد میلیون تومانی فصل اول مسابقه مشخص خواهد شد.

تلوبیون پیش از این، با همکاری برنامه‌سازان تلویزیونی، امکان شرکت در مسابقات تلویزیونی سیم آخر، آشپزی با مامان، تله‌کیو و… را نیز فراهم کرده بود.

فصل اول دو به دو تا عید سعید فطر هر شب ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می شود و حضورِ همزمان در مسابقه از طریق سایت و اپلیکیشن تلوبیون امکان‌پذیر است. کاربران تلوبیون می‌توانند در ساعت پخش مسابقه، از طریق صفحه ویژه مسابقه دو به دو در این برنامه شرکت کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا