اطلاعیه مهم تلوبیون در مورد اینترنت رایگان نوروزی : بلاگ تلوبیون
روابط عمومیمنتخب سردبیر

اطلاعیه مهم تلوبیون در مورد اینترنت رایگان نوروزی

تلویزیون تعاملی تلوبیون طی اطلاعیه‌ای از عموم کاربران کشور درخواست کرد برای استفاده از اینترنت رایگان در سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، حتما از فعال شدن اینترنت رایگان توسط اپراتور خود مطمئن شوند. رایگان شدن ترافیک تلوبیون از روز جمعه ۲۷ اسفند آغاز شده و به مرور توسط همه اپراتورها اعمال خواهد شد.

تلوبیون ضمن تاکید بر رایگان شدن ترافیک مصرفی کاربران سایت و اپلیکیشن، اعلام می‌کند فعال‌سازی این اتفاق برای تمام کاربران حداکثر تا اول فروردین انجام خواهد شد.

متن کامل اطلاعیه به این شرح است:

تلویزیون تعاملی تلوبیون ضمن تشکر از اپراتورهای ثابت و همراه اینترنت کشور به منظور پیگیری در تسریع فرایندهای مربوط به طرح رایگان‌سازی اینترنت مصرفی کاربران در تلوبیون، از عموم مردم درخواست می‌کند برای استفاده از اینترنت رایگان در سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، حتما از فعال شدن طرح اینترنت رایگان تلوبیون توسط اپراتور خود مطمئن شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رایگان شدن ترافیک تلوبیون از روز جمعه ۲۷ اسفند آغاز شده و به مرور توسط همه اپراتورها اعمال خواهد شد. اما با توجه به حجم بالای مصرف و درخواست کاربران در روز نخست این طرح، برای جلوگیری از تضییع حقوق تمام کاربران، لازم است از فعال‌سازی رایگان شدن پهنای باند مصرفی کاربران اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر تمام اپراتورها در حال فعالسازی این طرح پیش از پایان سال ۱۴۰۰ هستند. طبق اطلاعات واصله از اپراتور همراه اول نیز کاربران این اپراتور از روز اول فروردین ۱۴۰۱ می‌توانند به صورت رایگان از تلوبیون استفاده کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا