نگاهی به آمار بازدید سریال «تازه وارد» در تلوبیون : بلاگ تلوبیون
آمار بازدیدگزارش‌ها

نگاهی به آمار بازدید سریال «تازه وارد» در تلوبیون

مجموعه «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد، در ۱۱ اپیزود روایت‌گر ماجراهای جذاب در قالب اپیزودیک با موضوع خانواده است. این سریال موفق شد در تلوبیون به آمار ۶ هزار بازدید برسد.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، مجموع بازدید «تازه وارد» بعد از پخش ۷ قسمت، ۶ هزار و همچنین هر قسمت به طور میانگین ۹۰۰ بازدید دارد.

براساس آمار سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت اول و دوم سریال «تازه وارد» به ترتیب با ۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ بازدید، قسمت‌های پربازدید «تازه وارد» به حساب می‌آیند.

همچنین بازدید کلیپ‌های برگزیده‌ی این مجموعه ۲۲۸ هزار است.

طبق آمار تلوبیون، قسمت‌ اول «تازه وارد» با بیش از ۱۰۰ و قسمت هفتم با بیش از ۲۰۰ بازدید، کاربر همزمان داشته‌اند.

سریال «تازه وارد» هر شب روی آنتن شبکه افق می‌رود و محور اصلی این مجموعه تلوزیونی افزایش سن جامعه و توجه به مساله فرزندآوری می پردازد. نحوه‌ی تولید این سریال ۱۱ قسمتی نسبت به دیگر سریال‌ها کمی متفاوت است و ۸ کارگردان قسمت‌های مختلف آن را کارگردانی کرده‌اند.

همچنین به گفته‌ی محمدجواد موحد، تهیه‌کننده تصویربرداری این مجموعه ۶ ماه زمان برد و در باشگاه فیلم سوره تولید شده و محصول خانه تولیدات جوان صداوسیما است.

حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی هشت کارگردانی هستند که ساخت اپیزودهای مختلف «تازه وارد» را برعهده داشتند تا بتوانند خود را در عرصه سریال‌سازی محک بزنند.

همچنین رضا بنفشه‌خواه، امیرمحمد زند، سپیده خداوردی، آشا محرابی، هادی دیباجی، سهی‌بانو ذوالقدر و زهرا داوودنژاد بازیگرانی هستند که در سریال «تازه وارد» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

در سریال «تازه وارد» حدود ۳۶ بازیگر حضور دارند که از نظر تعداد بازیگران می‌توان این مجموعه را یک اثر بزرگ، پربازیگر و با تعداد شخصیت‌های داستانی بسیار عنوان کرد.

برای دیدن تمام قسمت‌های سریال «تازه وارد» به لینک زیر مراجعه کنید.

https://telewebion.com/program/0x7619493

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا