ترین‌های تلوبیون در ماه رمضان اعلام شدند : بلاگ تلوبیون
روابط عمومیگزارش‌ها

ترین‌های تلوبیون در ماه رمضان اعلام شدند

از فصل چهارم نون خ تا فصل جدید برنامه زندگی پس از زندگی

براساس آمار تلویزیون تعاملی تلوبیون، سریال «نون.خ ۴» با ۱۱ میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین مجموعه نمایشی و برنامه‌ی «زندگی پس از زندگی» با ۶.۸ میلیون بازدید پرمخاطب‌ترین برنامه‌ی تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان بودند.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، پر مخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۴۰۲ تلویزیون در پخش آرشیو اینترنتی اعلام شد و بر اساس آمار مشاهده برنامه‌ها در تلوبیون، فصل چهارم سریال «نون.خ» و برنامه «زندگی پس از زندگی» موفق شد بیشترین تعداد مخاطبان را با خود همراه کند.

سریال‌های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲

نون.خ ۴

سریال «نون.خ ۴» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه‌ی یک رفت. تازه‌ترین ساخته‌ی آقاخانی به موضوعاتی مثل پیری جمعیت، ضرورت کارآفرینی و افزایش جمعیت پرداخت و در تلوبیون به آمار ۱۱ میلیون و ۱۶۳ هزار مشاهده دست پیدا کرد.

سریال «آتش و باد» به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان، از اواخر اسفند به مناسبت نوروز و ماه رمضان از شبکه‌ی سه پخش شد و همچنان پخش‌ آن ادامه دارد. این مجموعه به روایت دوران قبل از مشروطه می‌پردازد و تا کنون به بازدید کلی سه میلیون و ۷۰۰ هزار مرتبه تماشا رسیده است.

فصل دوم «بچه زرنگ» در ادامه فصل اول به روایت زندگی پنج شهید مدافع حرم لشگر فاطمیون و پنج شهید مدافع حرم مشهدی می‌پردازد و از شبکه دو پخش می‎شود. این فصل از بچه زرنگ

تا کنون در مجموع بازدید کلی این مجموعه از ۱۱۵ هزار بوده است. قسمت سوم این سریال بیش از ۱۳ هزار بازدید داشته و همچنین هر قسمت از «بچه زرنگ ۲» ۵ هزار بازدید داشته است. ضمن اینکه تیزرهای یک دقیقه‌ای این مجموعه دو و سه هزار بازدید داشته‌اند.

ماهچراغ

فصل سوم سریال «ماهچراغ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرش داودی، با آغاز نوروز و ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ از شبکه‌ی پنج پخش شد. این مجموعه داستان جوانانی را روایت می‌کند که به دنبال یک فرصت هستند تا دنیایی بهتر برای خود و اطرافیان‌شان بسازند. ماهچراغ داستان شش جوان است که برای رسیدن به اهداف‌شان، مدیریت یک کافه را به دست می‌گیرند و با اتفاقات جدیدی مواجه می‌شوند.

براساس آمار سایت و اپلیکیشن تلوبیون، مجموع بازدید سریال «ماهچراغ» ۱۶۹ هزار بوده است.

در فصل سوم «ماهچراغ» بازیگرانی چون احمدی نجفی، آزیتا ترکاشوند، سیاوش مفیدی، اشکان اشتیاق، حدیثه تهرانی، علی قریب، عباس صفا، آسو پاشاپور و… ایفای نقش می‌کنند. قسمت اول این سریال با ۳۴ هزار بازدید به پربازدیدترین قسمت تبدیل شده است. همچنین هر قسمت از «ماهچراغ» حدود ۶ هزار بازدید داشته است. ضمن اینکه تیزر این مجموعه ۱۰ هزار بازدید داشته است.

ویژه‌ برنامه‌های افطار

 

زندگی پس از زندگی

برنامه‌ی «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت است که پیش از افطار از شبکه چهار پخش می‌شود. این برنامه روایت افرادی است که درباره‌ی تجربیات نزدیک به مرگ صحبت می‌کنند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت انگیز افراد مختلف می‌شوند. بازدید کلی این برنامه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار بوده است. همچنین کلیپ‌های کوتاه این برنامه در تلوبیون ۲۵ هزار بازدید داشته است.

محفل

برنامه‌ی «محفل» با اجرای رسالت بوذری و با پنج کارشناس حامد شاکرنژاد، احمدابوالقاسمی، حجت‌الاسلام قاسمیان، حسنین حلو از عراق و رضوان درویش از سوریه، ویژه برنامه‌ی افطار شبکه‌ی سه است. این برنامه به نوبه خود سبک جدیدی از برنامه‌های مناسبتی را در تلویزیون به نمایش خواهد گذاشت که تهیه‌کنندگی آن را سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی بر عهده دارد. بازدید کلی برنامه‌ی «محفل» سه میلیون و ۹۷۶ هزار بوده است. همچنین کلیپ‌های کوتاه این برنامه ۲۰ هزار بازدید داشته است.

مهمانی مامان

«مهمانی مامان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدصادق بکتاشیان در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه پنج پخش شد. این ویژه برنامه تولیدی در ۲۶ قسمت روایت تعدادی از دانش‌آموزان دختر دهه ۹۰ است که به مهمانی یک مادر شهید می‌روند و با حضور در منزل شهید برای او جشن تولد می‌گیرند. بازدید کلی این برنامه ۱۲،۱۲۰ و همچنین هر کدام از کلیپ‌های کوتاه این برنامه ۴۰۰ بازدید داشته است.

ویژه‌ برنامه‌های سحر

ماه من

«ماه من» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری، برنامه‌ی سحرگاهی شبکه‌ی سه است که با اجرای نجم‌الدین شریعتی روی آنتن می‌رود. از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه رمضانی می‌توان به حضور دو تن از روحانیون برجسته کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت‌الاسلام و المسلمین حامد کاشانی اشاره کرد که با گفتگو‌های مذهبی با مخاطبان همراه خواهند بود. بازدید کلی برنامه‌ی «ماه من» ۱۹۲ هزار بوده و همچنین کلیپ‌های کوتاه این برنامه ۴۰۰ بازدید داشته است.

ماه خدا

ویژه‌ برنامه سحرگاهی «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی مطابق هرسال، یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح یعنی ساعت سه بامداد تا زمان پخش آخرین اذان شهرهای کشورمان روی آنتن شبکه یک رفت. این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدپوریا ملک‌آبادی دارای آیتم‌های متنوعی مثل سخنرانی، مادران شهدا، خطبه متقین و پویش ختم قرآن کریم است. بازدید کلی برنامه‌ی «ماه خدا» ۵۹ هزار بوده و همچنین کلیپ‌های کوتاه این برنامه ۳۰۰ بازدید داشته است.

صبح روز بعد

برنامه‌ی «صبح روز بعد» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو در ماه مبارک رمضان بود که در هر قسمت به روایت یکی از قهرمانان ملی مذهبی ایران می‌پرداخت که در تاریخ ایران یا اسلام مؤثر واقع شده‌اند. بازدید از کلیپ‌های این برنامه ۲۰۰ و همچنین ویدئویی از شعرخوانی صابر خراسانی در «صبح روز بعد» ۳ هزار و ۳۰۰ مرتبه دیده شده است. اجرای این برنامه را فرزاد جمشیدی برعهده داشت و بازدید کلی‌ آن ۹۳،۱۱۲ بوده است.

 

استقبال از ویژه برنامه‌های شب‌های قدر

 

بر مبنای داده‌های موجود کاربران سکوی تلوبیون در نخستین شب احیا رمضان امسال, ۱۳,۹۸۸,۵۷۱ دقیقه با بیشینه تولید ترافیک ۲۵۸ گیگابایت از محتوای این سکو استفاده کردند. بیشترین میزان کاربران لحظه‌ای تماشای مراسم احیای امسال نیز ۷۳,۷۱۴ نفر بود.

استقبال کاربران تلوبیون با رشدی قابل توجه در شب دوم به تماشای ۲۰,۹۸۲,۸۵۷ دقیقه با بیشینه ترافیک ۶۰۵ گیگابایت بر ثانیه رسید. همچنین بیشترین رقم ثبت شده کاربران لحظه‌ای عدد ۱۷۲,۸۵۷ را نشان می‌دهد.

شب پایانی مراسم احیا هم با استفاده قابل توجه مردم از محتوای تلوبیون همراه بود به طوری که کاربران ۱۷,۹۶۵,۷۱۴ دقیقه از محتوای مذهبی این سکو را با بیشینه تولید ترافیک ۴۸۱ گیگابایت بر ثانیه مصرف کردند، رکورد بیشترین کاربران لحظه‌ای این سکو در شب سوم ۱۳۷,۴۲۸ کاربر است.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا