آمار بازدید سریال «بازپرس» در تلوبیون : بلاگ تلوبیون
آمار بازدیدگزارش‌ها

آمار بازدید سریال «بازپرس» در تلوبیون

سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی با داستان‌هایی براساس پرونده‌های واقعی از ۱۰ تیر روی آنتن شبکه‌ی یک رفت و موفق شد به آمار ۴.۵ میلیون بازدید در تلوبیون برسد.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، مجموع بازدید سریال «بازپرس» ۴.۳ میلیون  و همچنین هر قسمت به طور میانگین ۱۳۰ هزار بازدید دارد.

براساس آمار سایت و اپلیکیشن تلوبیون، قسمت اول مجموعه «بازپرس» با ۱۷۷ هزار مرتبه تماشا، پربازدیدترین قسمت‌های این سریال بوده‌اند.

مجموعه «بازپرس» به برخی پرونده‌های قضایی می‌پردازد که نویسندگی‌اش را حسین تراب‌نژاد برعهده داشته است. این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌ قضائیه تولید شده و مجری طرح آن موسسه فرهنگی‌ هنری وصف‌ صبا است. «بازپرس» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن و رسول نجفیان بازیگرانی هستند که در مجموعه «بازپرس» حضور دارند.

برای دیدن تمام قسمت‌های سریال «بازپرس» به لینک زیر مراجعه کنید.

https://telewebion.com/program/0x71224c6

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا