با قابلیت‌های جدید تلوبیون بیشتر آشنا شوید : بلاگ تلوبیون
راهنمای استفادهمنتخب سردبیر

با قابلیت‌های جدید تلوبیون بیشتر آشنا شوید

در حال حاضر امکان استفاده از قابلیت صرفه جویی، اشتراک‌گذاری محتوا و بوک‌مارک در تلوبیون فراهم شده است و کاربران می‌توانند در نسخه اپلیکیشن اندروید تلوبیون از این قابلیت‌های جدید تلوبیون استفاده کنند.

چگونه از قابلیت‌ صرفه جویی در تلوبیون استفاده کنیم؟

خیلی از برنامه‌ها رو می‌تونی توی تلوبیون با کیفیت HD ببینی… و هزینه مصرف اینترنت در تلوبیون هم نیم‌بها محاسبه می‌شه. حالا توی یه امکان جدید… با استفاده از امکان «صرفه‌جویی»، مصرف ترافیکت توی تلوبیون از نصف هم کمتر میشه. برای استفاده از این امکان، فقط کافیه سراغ برنامه یا ویدیوی مورد نظرت، در قسمت پخش زنده و یا آرشیو تلوبیون بری، و با انتخاب «این گزینه»، مصرف ترافیک اینترنت در تلوبیون رو بهینه کنی. با امکان صرفه‌جویی، به صرفه تلوبیون ببین!

چگونه در تلوبیون، برنامه‌های تلویزیونی را به اشتراک بگذاریم؟

‌برنامه مورد علاقه‌ت رو هر جا که دوست داری، به اشتراک بذار؛ با امکان اشتراک‌گذاری تلوبیون، می‌تونی ویدیو یا برنامه مورد علاقه‌ات رو در همه جا به اشتراک بذاری. برای استفاده از این امکان، فقط کافیه به صفحه‌ی برنامه یا ویدیوی مورد نظرت بری، و با کلیک روی «این گزینه»، محتوای مورد نظرت رو از راه‌های مختلف برای دوستانت بفرستی… با تلوبیون، بهترین‌ها رو به دیگران ارسال کن.

چگونه از قابلیت بوکمارک در اپلیکیشن تلوبیون استفاده کنیم؟

برنامه‌های مورد علاقه‌ت رو همیشه یه گوشه حساب کاربریت داشته باش؛ با امکان بوک‌مارک در اپلیکیشن تلوبیون، می‌تونی برنامه‌ها یا ویدیوهایی که دوست داری رو در پروفایلت ذخیره کنی‌. برای استفاده از این امکان، کافیه به صفحه‌ی برنامه یا ویدیوی مورد نظرت بری، و با کلیک روی «این گزینه»، اون رو به لیست علاقه‌مندی‌هات اضافه کنی و هر زمان که خواستی، به لیست علاقه‌مندی‌هات در صفحه‌ی پروفایل، دسترسی داشته باشی. با بوک‌مارک تلوبیون، برنامه‌ی مورد علاقه‌ات همیشه یه گوشه هست!

برای استفاده از این قابلیت‌ها، جدیدترین نسخه اپلیکیشن تلوبیون را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا