رونمایی از صفحه رسمی استاد قرائتی در تلوبیون : بلاگ تلوبیون
روابط عمومیمنتخب سردبیر

رونمایی از صفحه رسمی استاد قرائتی در تلوبیون

پویش معلم دوست داشتنی با موضوع خاطرات حجت الاسلام قرائتی آغاز شد

صفحه رسمی حجت الاسلام قرائتی، از قدیمی‌ترین چهره‌های تلویزیون، در نسخه جدید تلوبیون ایجاد شد. در این صفحه، کاربران تلوبیون امکان تماشای ویدیوهای موجود از برنامه درس‌هایی از قرآن را دارند و همچنین می‌توانند در پویش «معلم دوست داشتنی» به منظور تجلیل از ایشان، شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، از سال ۱۳۵۸ تا امروز در ۴۴ سال، ۲۸۵۳ قسمت از برنامه «درس‌هایی از قرآن» با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی ساخته شده است. از این تعداد، ۳۸۴ قسمت از این برنامه که بعد از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ پخش شده‌اند، در آرشیو پلتفرم تلوبیون، در دسترس کاربران است.

مجموع مدت آرشیو این برنامه در شبکه یک سیما، بیش از ۱۰۰ ساعت ا‌ست و بازدید آن در این مدت نیز حدود ۶۰۰ هزار مرتبه بوده است. بازدید این برنامه با احتساب بازپخش در سایر شبکه‌ها (قرآن، شما، لبیک و حبیب)، از ۷۰۰ هزار مرتبه عبور می‌کند.

برنامه درس‌هایی از قرآن را می‌توان بنیانگذار برنامه‌سازی تعاملی در سیما دانست. حجت‌الاسلام قرائتی اولین برنامه تعاملی صداوسیما بود که در دهه‌ شصت بیشترین ارتباط را با تماشاگران داشته و بعدها، این امکان را فراهم کرده بود که دانش‌آموزان از طریق مدارس به سؤال‌ها جواب بدهند.

به همین بهانه، در صفحه اختصاصی حجت‌الاسلام قرائتی، از امکانات تعاملی تلوبیون استفاده شده و پویش «معلم دوست‌داشتنی» راه‌اندازی شده است. در این پویش «معلم دوست‌داشتنی»، به منظور تجلیل از بیش از ۴۰ سال حضور در قاب تلویزیون، کاربران می‌توانند خاطرات خود را از این شخصیت دوست‌داشتنی در قالب یک ویدیوی کوتاه ارسال کنند.

کاربران تلوبیون می‌توانند خاطرات خود را برنامه درس هایی از قرآن و استاد قرائتی در قالب یک ویدیوی کمتر از ۲ دقیقه‌ای برای این پویش ارسال کنند. برای شرکت در این پویش، لطفاً تلفن همراه خود را افقی بگیرید و سعی کنید در فضای بسته و آرام تصویر خود را ضبط کنید که صدای شما با کیفیت بهتری ثبت شود.

لینک شرکت در پویش معلم دوست داشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا