با سرویس‌های تعاملی تلوبیون همزمان با تلویزیون، آنلاین در مسابقات شرکت کنید : بلاگ تلوبیون
روابط عمومی

با سرویس‌های تعاملی تلوبیون همزمان با تلویزیون، آنلاین در مسابقات شرکت کنید

یکی از امکانات آی‌پی‌تی‌وی‌ها بخش تعامل با مخاطبان است که تلویزیون تعاملی تلوبیون در یکی دو سال گذشته تلاش کرده با برنامه‌های مختلف، این تعامل را به اشکال متنوعی به برقرار کند. از برگزاری نظرسنجی و ارسال ویدیوهای مردمی تا این حرکتِ اخیر که مسابقه سیم‌آخر همزمان با تلویزیون، از تلوبیون برای تمام کاربران قابل انجام است. هفته نامه قاب کوچک ذیل روزنامه جام جم در شماره اخیر خود نگاهی داشته به سرویس‌های تعاملی تلوبیون و برنامه‌هایی که در سه ماه گذشته از قابلیت‌های تعاملی تلوبیون استفاده کردند.

مسابقه سیم آخر: شبکه سه

این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور، در حوزه اطلاعات عمومی است و در هر قسمت یک تیم سه نفره باید سعی کند با پاسخ صحیح به سوال‌ها، بمب هر مرحله را خنثی کند و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود کند. مخاطبان با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، امکان شرکت در مسابقه سیم آخر به صورت همزمان با پخش تلویزیونی را دارند. همچنین ثبت‌نام شرکت‌کنندگان مسابقه هم از طریق تلوبیون صورت می پذیرد.

برنامه سریالیست: شبکه یک

این مجله‌ی تلویزیونی در ۱۲۰ دقیقه هر هفته به ابعاد مختلف سریال‌ها و مجموعه‌های نمایشی تلویزیون می‌پردازد. نظرسنجی‌ها و قرعه‌کشی‌های این برنامه بر بستر تلوبیون انجام می‎شود. نکته ویژه این برنامه، بررسی ویژه و تحلیلیِ آمار بازدید سریال‌های تلویزیون در تلوبیون است که با حضور عوامل سریال انجام می‌شود و به اتفاق ویژه‌ای در تلویزیون تبدیل شده است.

مسابقه آشپزی با مامان: شبکه پنج

در «آشپزی با مامان» پخت یک غذای ایرانی با مواد غذایی ساده و کم هزینه در دستور کار گروه‌های شرکت‌کننده قرار می‌گیرد. این مسابقه در هر قسمت میزبان دو گروه از مادر و فرزندان است. فراخوان حضور در برنامه از طریق تلوبیون انجام شد و مسابقه همزمان با برنامه هم همزمان با پخش مسابقه، از طریق تلوبیون انجام می‌شود.

برنامه محاکات: شبکه دو

«محاکات» با اجرای منصور ضابطیان مسابقه‌ای بزرگ برای روایت داستان‌های زندگی، یک چالش دوست‌داشتنی و صمیمی از حکایت‌هایی است که روایتگر آن خود مردم هستند. نظرسنجی فینال انتخاب بهترین داستان و قصه مردمی برنامه محاکات به مدت یک هفته در تلبیون برگزار شد و نتایج در ویژه برنامه یلدا شبکه دو اعلام شد. در طول پخش محاکات هم بستر ارسال روایت‌های مردم از طریق صفحه محاکات در تلوبیون انجام شد.

مسابقه دست فرمون: شبکه نسیم

در فصل سوم این مسابقه، از میان علاقه‌مندان به اتومبیلرانی حرفه‌ای، برای عضویت در «باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون» در سایت و اپلیکیشن تلوبیون ثبت نام انجام شد. پروسه دریافت مدارک و مستندات شرکت کنندگان هم از طریق تلوبیون صورت گرفت. در دو مرحله مقدماتی و نهایی شرکت کنندگان «باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون» به رقابت پرداختند و مردم در مرحله مقدماتی در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، ۱۵ نفر را از مجموع ۳۰ نفر به مرحله نهایی فرستادند. هم اکنون مرحله نهایی نظرسنجی «باشگاه اتومبیلرانی دست‌فرمون» در حال برگزاری است.

مسابقه آب و آتش: شبکه نسیم

مراحل ثبت نام مخاطبان در مسابقه جذاب آب و آتش شبکه نسیم از اواخر تابستان در صفحه اختصاصی و ویژه این مسابقه در تلوبیون انجام می‌شود.

مسابقه ستاره ساز: شبکه سه سیما

این برنامه با موضوع کشف استعدادهای فوتبالی، در طول چندین فصل مبه شناسایی ستاره‌های فوتبال ایران در سراسر کشور می‌پردازد. داوطلبان و متقاضیان شرکت در این استعدادیابی ، با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، اطلاعات شخصی و ویدیو مهارت‌های خود را بارگزاری می کنند تا به مرحله داوری ابتدایی راه پیدا کنند. همچنین چالشی برای هر داور در نظر گرفته شده است که مخاطبان برنامه می توانند با شرکت در این چالش ها شانس خود را برای شرکت در مسابقه ستاره‌ساز امتحان کنند.

پویش مرد میدان #به_نیت_حاج_قاسم

در این کمپین که به بهانه سالگرد شهادت سردارقاسم سلیمانی ایجاد شده است، مردم آثار و فعالیت‌های خود را که به نیت حاج قاسم سلیمانی تولید شده است ، در قالب فیلم ، عکس و موسیقی از طریق صفحه ویژه این پویش در تلوبیون ارسال می‌کنند و آثار منتخب از شبکه های سیما پخش می شود.

پویش ایران من

در پویش ایران‌من با شعار «روایت ماندگار، پویشی متعلق به همه مردم ایران» مردم ویدیو‌های کوتاه خود از زیبایی‌های تاریخی و فرهنگی، آداب و رسوم، ظرفیت‌های صنایع و پیشرفت‌های کشور و منطقه خود را از طریق صفحه ایران من در تلوبیون ارسال می‌کنند تا راوی عظمت و زیبایی ایران باشند.

سرویس‌های تعاملی تلوبیون

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا