استفاده برنامه‌های تلویزیونی از زیرساخت‌های تعاملی تلوبیون : بلاگ تلوبیون
روابط عمومی

استفاده برنامه‌های تلویزیونی از زیرساخت‌های تعاملی تلوبیون

تلویزیون تعاملی تلوبیون در تابستان ۱۴۰۰ به عنوان حلقه ارتباطی مخاطبان با برنامه‌های تلویزیونی، با هفت برنامه مختلف همکاری داشت.

همکاری‌های تلوبیون شامل موارد زیر بود:

  • برگزاری نظرسنجی بر بستر سایت تلوبیون
  • ارائه آمارهای ویژه از بازدید برنامه‌ها
  • ایجاد بستری برای ارسال ویدیوهای مردمی
  • برگزاری مسابقات تلویزیونی به صورت همزمان در تلوبیون

مجله هفتگی سریالیست، مسابقه تلویزیونی تله‌کیو، برنامه استعدادیابی ستاره‌ساز، برنامه‌های تلویزیونی محاکات و اتم، مسابقات تلویزیونی پنج‌ستاره و دست‌فرمون و همچنین پویش به افتخار ایران در تابستان ۱۴۰۰ با تلوبیون تعامل داشتند.

تله‌کیو؛ مسابقه تلویزیونی المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در شبکه ورزش

تله‌کیو حاصل همکاری مشترک بین تلوبیون و شبکه ورزش سیما بود که هر روز در ایام المپیک و پارالمپیک به صورت زنده برگزار می‌شد. در قسمت، ۱۰سوال ورزشی را مجری به صورت زنده روی آنتن شبکه ورزش قرائت می‌کرد و مخاطبان برنامه با مراجعه به تلوبیون، به صورت همزمان در سراسر کشور، به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دادند.

جایزه نفرات برگزیده مسابقه تله‌کیو، در ۲۲ قسمت به ۲۲ مخاطب اهدا شد. همزمان با برگزاری المپیک و پارالمپیک، بیش از ۶۰ هزار مخاطب در مسابقه تله‌کیو شرکت کردند.

فصل جدید سریالیست؛ نقد و بررسی سریال‌های تلویزیون

مجله‌ی تلویزیونی سریالیست که به صورت تخصصی به حوزه سریال‌سازی می‌پردازد، هر هفته در حدود دو ساعت با نقد، خاطره‌بازی، پرونده هفتگی و ارجاعات بین‌المللی مخاطب را با خود همراه می‌کند. نظرسنجی سریالیست در بستر تلوبیون برگزار می‌شود و هر هفته، مخاطبان این برنامه، با حضور در تلوبیون در نظرسنجی‌های سریالیست شرکت می‌کنند.

ارائه آمار مشاهده و بازدید سریال‌‌های تلویزیونی در سایت و اپلیکیشن تلوبیون از اتفاقات ویژه سریالیست است که هر هفته با حضور بازیگران و عوامل سریال‌ها، فراز و فرودهای بازدید قسمت‌های مختلف مورد نقد و تحلیل ویژه قرار می‌گیرد.

ارسال ۳۰ هزار ویدیو مردمی در تلویزیون تعاملی تلوبیون

داوطلبان و متقاضیان شرکت در مسابقه بزرگ استعدادیابی فوتبالی شبکه سه سیما با عنوان «ستاره ساز» نیز با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، اطلاعات و ویدیو مهارت‌های خود را بارگزاری کردند تا به این مسابقه راه پیدا کنند.

روند ثبت نام و دریافت مدارک و مستندات  شرکت کنندگان «مسابقه‌ی بزرگ دست‌فرمون» شبکه‌ی نسیم از طریق تلوبیون صورت گرفت. مردم ویدئوهای حمایتی خود از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کاروان ایران در المپیک توکیو را برای پخش از شبکه ورزش در پویش «به افتخار ایران» از طریق تلوبیون ارسال کردند.

در تابستان ۱۴۰۰، تلوبیون همچنین با برنامه‌های تلویزیونی محاکات و اتم و نیز مسابقه تلویزیونی پنج‌ستاره همکاری کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا