راهنمای خرید بلیت اکران آنلاین : بلاگ تلوبیون
راهنمای استفاده

راهنمای خرید بلیت اکران آنلاین

تلوبیون با بسته نجات سینما و شعار «سینما برای همه» به چرخه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی اضافه شده است. در نخستین گام، فیلم سینمایی تحسین شده‌ «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی‌فر همزمان با عید سعید غدیر خم به صورت آنلاین اکران شده است. مبلغ خرید بلیت این فیلم، با همراهی تهیه‌کننده، با ۷۵درصد تخفیف، به جای ۴۰هزار تومان، تنها ۱۰هزار تومان است. در این مطلب راهنمای خرید بلیت اکران آنلاین ارائه شده است:

برای تماشای فیلم سینمایی موقعیت مهدی به صورت آنلاین، باید مراحل زیر را طی کنید:

۱. برای استفاده از اکران آنلاین، در سایت تلوبیون وارد شوید.

تماشای فیلم‌های سینمایی اکران آنلاین در تلوبیون، بر خلاف محتوای رایگان موجود در سایت و اپلیکیشن، نیازمند ورود (لاگین) به سایت است. برای این کار، باید ابتدا با شماره تلفن همراه خود، وارد سایت یا اپلیکیشن تلوبیون شوید.

۲. بعد از ورود، به صفحه ویژه اکران موقعیت مهدی در تلوبیون مراجعه کنید.

بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، به صفحه ویژه اکران آنلاین در تلوبیون مراجعه کنید. این لینک از طریق بنرهای صفحه اول و همچنین بخش فیلم و سریال در دسترس است.

۳. روی لینک و دکمه «خرید بلیط» کلیک کنید.

اکران آنلاین فیلم سینمایی موقعیت مهدی، با مبلغ ۱۰ هزار تومان انجام می‌شود. هزینه خرید بلیت اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی ۴۰ هزار تومان است که برای این فیلم، با همراهی و همکاری تهیه‌کننده امکان تخفیف ۷۵ درصدیِ سراسری برای تمام کاربران تلوبیون فراهم شده و کاربران نیازمند پرداخت ۱۰ هزار تومان هستند.

۴. در صفحه جدید، با تایید روی دکمه «خرید» به صفحه بانک منتقل خواهید شد.

برای تماشای فیلم سینمایی موقعیت مهدی در اکران آنلاین تلوبیون، باید روی دکمه خرید کلیک کنید. مبلغ نهایی خرید، با اضافه شدن ۹ درصد مالیات ارزش افزوده (۹۰۰ تومان) به مبلغ بلیت است. به طور کلی، هر کاربر برای استفاده از اکران آنلاین باید ۱۰,۹۰۰ تومان پرداخت کند.

۵. با استفاده از یک کارت بانکی معتبر، مبلغ بلیت را پرداخت کنید

بعد از کلیک روی دکمه خرید، باید با استفاده از یک کارت بانکی معتبر عضو شبکه شتاب، با همراه داشتن رمز پویا در صفحه پرداخت بانک مبلغ مربوط به خرید بلیت اکران آنلاین را پرداخت کنید.

۶. بعد از خرید، به صفحه پخش فیلم منتقل خواهید شد.

بلافاصله بعد از پرداخت بانکی، پیام «پرداخت با موفقیت انجام شد» برای کاربران به نمایش درمی‌آید و علاوه بر آن، «کد پیگیری» خرید نمایش داده می‌شود. برای اتمام پروسه، باید روی دکمه ادامه کلیک کنید.

۷. از لحظه خرید به مدت ۱۲ ساعت، فرصت دارید تا فیلم را تماشا کنید.

امکان تماشای فیلم‌های اکران آنلاین تلوبیون برای هر کاربر و هر خرید، تنها ۱۲ ساعت است. در نظر داشته باشید زمان خود را طوری تنظیم کنید که در ۱۲ ساعت بعد از خرید بلیت، امکان تماشای فیلم را داشته باشید. مدت زمان باقی‌مانده از دسترسی شما به تماشای آنلاین فیلم، به صورت تایمر معکوس در صفحه اکران به نمایش درمی‌آید. لازم به ذکر است امکان دانلود فیلم‌ها وجود ندارد و هر کاربر حتما باید به صورت آنلاین به تماشای فیلم بپردازد.

نکاتی که باید پیش از خرید بلیت اکران آنلاین بدانید:

  • بعد از اتمام ۱۲ ساعت، امکان دسترسی و تماشای فیلم وجود ندارد.
  • با هر خرید، امکان تماشا فقط روی یک اکانت و یک شماره تلفن وجود دارد.
  • توجه داشته باشید در صورتی که می‌خواهید از طریق نسخه اندروید تی‌وی (روی نمایشگرهای بزرگ و تلویزیون‌های هوشمند) به تماشای فیلم بنشینید، حتما بلیت را با اکانت متصل به شماره تلفن همراه اکانتی که روی اندروید تی‌وی ثبت شده، خریداری کنید.
  • تماشای آنلاین فیلم سینمایی در اکران آنلاین، با اینترنت نیم‌بهاست. برای استفاده از این خدمت، حتما باید با آی‌پی ایران وارد شوید. (فیلترشکن خود را خاموش کنید)
  • امکان عودت وجه بعد از خرید وجود ندارد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا