پخش کامل مسابقات المپیک توکیو در تله‌اسپورت : بلاگ تلوبیون
روابط عمومیمنتخب سردبیر

پخش کامل مسابقات المپیک توکیو در تله‌اسپورت

تلوبیون به عنوان نخستین تلویزیون اینترنتی ایران با رونمایی از شبکه‌های اختصاصی تله‌اسپورت، تمامی مسابقات ورزشی المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به صورت زنده پخش می‌کند.

همزمان با برگزاری مسابقات المپیک تابستانی توکیو ۲۰۲۰، تلوبیون برای اولین بار در ایران، با راه‌اندازی ده شبکه اختصاصی در کنار شبکه‌های سه، ورزش و جام، تمامی مسابقات ورزشکاران ایرانی، مسابقات مهم روز و سایر مسابقات المپیک را به صورت زنده و رایگان پوشش می‌دهد.

در صفحه اختصاصی المپیک تلوبیون، مخاطبان می‌توانند به تفکیک شبکه، مسابقات ورزشکاران ایرانی را از شبکه سه، مسابقات مهم هر روز را از شبکه ورزش و سایر مسابقات در حال برگزاری را به شکل زنده از شبکه‌های اختصاصی تله‌اسپورت به صورت رایگان مشاهده کنند.

همچنین این امکان فراهم شده است تا مخاطبان به تفکیک هر ورزش، در سریع‌ترین زمان به صفحه اختصاصی مسابقات از جمله تکواندو، کشتی، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، فوتبال، وزنه‌برداری و… دسترسی پیدا کرده و مسابقات مدنظر خود را به صورت زنده یا آرشیوی، مشاهده کنند.

تلوبیون در حال حاضر با پخش بیش از ۸۰ شبکه تلویزیونی ملی، استانی، رادیونما و اختصاصی، بزرگترین مرجع پخش برنامه‌های تلویزیونی با ۱۵ میلیون نصب اپلیکیشن، پنجمین سایت پربازدید ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا