بازدید اعضای مدرسه سیاست‌گذاری رسانه از تلوبیون : بلاگ تلوبیون
روابط عمومی

بازدید اعضای مدرسه سیاست‌گذاری رسانه از تلوبیون

مدیرعامل تلوبیون در بازدید اعضای «مدرسه سیاست گذاری رسانه» از «تلوبیون»، از رعایت استانداردهای سازمان صداوسیما بر «تلوبیون» در حوزه تنظیم‌گری و رگولاتوری محتوا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تلوبیون، با پایان یافتن دوره نظری مدرسه سیاستگذاری رسانه که با همکاری رسانیوم، ساترا و اندیشکده حکمرانی شریف برگزار شد، دانش‌آموختگان این مدرسه طی بازدید از سامانه تلویزیون تعاملی تلوبیون، با مسوولان این مجموعه به بحث و گفتگو پرداختند.

در این بازدید که با حضور احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون صورت گرفت، وی ضمن ارائه تاریخچه شکل‌گیری و سیر تکامل این پلتفرم، به بررسی وضعیت فعلی و مسائل مرتبط با تنظیم‌گری که «تلوبیون» با آن مواجه است پرداخت.

تلوبیون، بزرگترین گنجینه آنلاین ویدیوی حرفه‌ای کشور

احمد خورشیدی در این جلسه با بیان این نکته که «تلوبیون» به‌نوعی ذیل معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما تعریف می‌شود، افزود: مسئله تنظیم‌گری و رگولاتوری محتوا در «تلوبیون» به طور کامل از خط‌مشی‌های سازمان صداوسیما پیروی می‌کند و در این زمینه، استانداردها و خط قرمزهای این سازمان در تلوبیون حاکم است.

وی با ذکر این‌که «تلوبیون» بزرگترین گنجینه آنلاین ویدیوی حرفه‌ای کشور را داراست، درباره تعداد کاربران فعال در این پلتفرم گفت: «تلوبیون» در حال حاضر بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته و قابلیت پذیرش یک میلیون و پنجاه هزار کاربر همزمان را دارد.

خورشیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تلاش «تلوبیون» برای تولید محتوا گفت: در تلاش هستیم در جهت ماموریت تولید محتوا در فضای مجازی، با مشارکت تولیدکنندگان مختلف به سمت تولید محتواهای تعاملی در قالب سریال و سایر برنامه‌ها برویم.

همچنین در پایان بازدید اعضای مدرسه سیاست گذاری رسانه از تلوبیون شرکت‌کنندگان مدرسه به طرح سؤالات و نظرات خود پیرامون مباحث مطرح شده و مسئله تنظیم‌گری پلتفرم‌ها پرداختند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا