کلبه عموپورنگ با 36 میلیون مرتبه تماشا، پربازدیدترین برنامه تلوبیون شد : بلاگ تلوبیون
روابط عمومیگزارش‌هامنتخب سردبیر

کلبه عموپورنگ با ۳۶ میلیون مرتبه تماشا، پربازدیدترین برنامه تلوبیون شد

نشست صمیمانه عوامل برنامه کلبه عموپورنگ با همکاران تلویزیون تعاملی تلوبیون به مناسبت ثبت رکورد بالاترین میزان تماشای یک برنامه در تلوبیون، عصر یکشنبه ۲۸ آذر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون با مرور روندی که تلوبیون در ده سال گذشته در معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما طی کرده و از یک تیم چهار نفره در دانشگاه شریف به بیش از ۹۰ نفر رسیده، به ارائه آمارهای جدیدی از این پلتفرم پرداخت.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون

خورشیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر تلوبیون چهارمین سایت پربازدید ایرانی است، از این پلتفرم به عنوان بزرگترین آرشیو محتوای حرفه‌ای در کشور یاد کرد و گفت: در حال حاضر تلوبیون دارای بیش از نیم میلیون محتوای ویدیویی حرفه‌ای از آرشیو برنامه‌های تلویزیونی است که ماهانه حدود ۲۰ هزار قطعه به آن افزوده می‌شود.

کلبه عموپورنگ پربازدیدترین برنامه تلوبیون

مدیرعامل تلوبیون در ادامه، از ثبت «رکوردی خاص» در تلوبیون داد و گفت: آمار بازدید عموپورنگ در تلوبیون طی این دهه بی سابقه است. این مجموعه در حال حاضر یکی از پربیننده‌ترین محتوای حرفه‌ای فارسی زبان در اینترنت است و فقط فصل جدید این برنامه با عنوان «کلبه عموپورنگ» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توانسته به رکورد ۳۶ میلیون بازدید دست پیدا کند.

رکوردشکنی کلبه عموپورنگ در تلوبیون

خورشیدی همچنین از ثبت بیش از ۷۱ میلیون بازدید توسط مجموعه برنامه‌های کودک با عنوان عموپورنگ خبر داد و گفت: هر لحظه از شبانه روز به طور میانگین ۹۲ کودک در تلوبیون برنامه کلبه عموپورنگ را تماشا می‌کنند. هر هفته یک میلیون و هر ماه چهار میلیون بازدید جدید از این برنامه ثبت می‌شود.

وی با اشاره به شباهت روند تماشای برنامه‌های عموپورنگ در تلوبیون، مشابه پخش زنده مسابقات فوتبال گفت: نمودار استفاده کاربران از تلوبیون هنگام پخش برنامه‌های عموپورنگ به شکل قله‌ای می‌شود و مانند مسابقات فوتبال که تعداد زیادی از کاربران به تلوبیون مراجعه می‌کنند، با تعداد زیادی مخاطب همزمان مواجه هستیم.

در ادامه؛ مسلم آقاجان‌ز‌اده تهیه کننده «کلبه عموپورنگ»، احمد درویش‌علی‌پور کارگردان، داریوش فرضیایی بازیگر اصلی کلبه عموپورنگ، محمد درویش‌علی‌پور نویسنده برنامه، مهرداد نصرتی آهنگساز به همراه نادر سلیمانی، آرش نوذری، امیر غفارمنش، ابراهیم شفیعی، آرش میراحمدی و امیرمحمد متقیان بازیگران کلبه عموپورنگ نیز از ثبت این رکورد در تلوبیون گفتند و در پایان، کیک جشن ثبت رکورد ۳۶ میلیون بازدید در تلوبیون را بریدند و با سایر عوامل عکس یادگاری گرفتند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا